2019. szeptember 3., kedd

Németország, Bad Griesbach - Therme, SzG3

Először is a hely nevét kell tisztázni. Maga a község a Bad Griesbach im Rottal nevet viseli. A tőle teljesen elkülönült nyaralóközpont pedig Bad Griesbach - Therme névre hallgat. A 70-es években találtak itt termálvizet és akkor építették ki a szálloda komplexumot. Nagyjából egységes a stílusa, nekem nem nagyon tetszett, olyan szocreál stílusú, bár itt is tetten lehet érni a nyugalmat, tisztaságot és a csendet, ami nagyon fontos a jó közérzethez. Ide úgy kerültünk, hogy Passau után kellett még egy szállás hazafelé + Passau környékén nem volt sok szálláshely, azok is drágák voltak. Így jött képbe ez a hely. Az árával nem is volt baj, csak néhány dologra azonban figyelni kell. Mi a Booking.com-on foglalunk és amikor kinyomtattam a foglalást, láttam, hogy 17:30-ra a szálláshoz kell érni. Miután ez az utolsó előtti napunk volt, viszonylag lazára szerveztem a programot, de különböző forgalmi problémák ellenére éppen hogy beestünk időre. Amint kiderült, jól is tettük. Ugyanis a mi szállodánk apartmanház volt, ahol 17:30 után már nincs recepció. Gondolom valahogy megoldották volna a kulcs átvételét, de nem tudom, hogy hogyan. Ráadásul a szállodakomplexum területére nem lehet autóval behajtani, így először gyalog kellett a szállásunkat megkeresni. Ez kb. negyed óra alatt megtörtént. Ez után azt az információt kaptam, hogy az autóval a mélygarázsba kell bemenni, mert csak ott lehet parkolni. Ezt viszont nagyon jól megoldották, mert úgy láttam, hogy az egész terület alá van garázsolva (saját szó-találmány) és ahogy lehajtottunk, a kék csíkot kellett követni, ami a mennyezetre volt felfestve. A mi mélygarázsunk 4 szállodát szolgált ki és így értelemszerűen 4 féle színes csík húzódott a mennyezeten. A kulcson volt egy fém chip-szerű fityegő, ezt kellett a sorompó melletti oszlopba bedugni és már nyílt is a sorompó (kifelé menet a sorompó automatikusan kinyílik). A mélygarázsból a lift pont a mi szobánk elé vitt és így könnyű volt a csomagokat felvinni (ráadásul készültünk az egynapos szállásra és nagyon kevés csomagot kellett felvinni). A kulcs minden közösségi ajtót nyitott + a mi szobánkét. Nagyon kényelmes szoba volt és itt is kaptunk egy kis konyhát hűtőszekrénnyel. A legérdekesebb az volt, hogy a szállodához tartozó jó nagy füves kertben, ahová közvetlenül nyílt a szobánk, kis törpenyulak legeltek és futkároztak. Az unokám gyorsan eldöntötte, hogy megpróbálja becserkészi a nyulakat, de ezek valószínűleg nem voltak teljesen szelídek, mivel 5 m-nél közelebb nem jutott hozzájuk, viszont jól szórakozott. Másnap, amikor elmentünk, én még nem tudtam, hogy kifelé nem kell a kulcs, mert a sorompó automatikusan kinyílik (ezért is írtam le), így le kellett parkolnom és gyalog visszavittem a recepcióra a kulcsot.
Ez a hely nem a szépsége miatt jó, de ha valaki egy hosszabb időt el akar tölteni strandolással, pihenéssel, valamint a környéken több látnivalóval, annak nagyon jó. Csak tájékoztatásul. A szoba 1 éjszakára 3 főre, mélygarázzsal, adókkal, reggelivel 72 Euró volt (2019).

beszámoló fotóalbuma ITT látható!

Vissza a főoldalra (katalógus)

Ökumenisches Zentrum Emmauskirche

Wohlfühl-Therme

a törpenyulak (alig látszanak ki a fűből)

Vissza a főoldalra (katalógus)